Szkoła Podstawowa nr 2

Archiwum

Klasa III b - wychowawczyni p. Krystyna Kolendo

Wycieczka do Białegostoku

28 marca obejrzeliśmy spektakl "Pinokio", następnie zwiedziliśmy białostockie zoo, a potem świetnie bawiliśmy się w Fikolandzie.

Przedstawienie "Witaj wiosno"

21 marca uczniowie klas I- III obejrzeli inscenizację o tematyce wiosennej w wykonaniu naszej klasy, w 24 marca zaprosiliśmy do jej obejrzenia również "zerówki" z przedszkola.

Jasełka

22 grudnia nasza klasa przedstawiła "Jasełka" dla uczniów naszej szkoły, w styczniu mogły je obejrzeć grupy przedszkolne w Monieckim Domu Kultury.

"Andrzejki"

25 listopada urządziliśmy zabawę andrzejkową. Były oczywiście wróżby, tańce i słodki poczęstunek.

Wycieczka do Białegostoku

22 listopada obejrzeliśmy spektakl Teatru Wrocławskiego "Przygody kota- mądrość pokoleń"

Śniadanie daje moc

8 listopada wzięliśmy udział w ogólnopolskiej akcji "Śniadanie daje moc"

Wycieczka do Biebrzańskiego Parku Narodowego

28 września 2016 r. zwiedziliśmy Twierdzę Osowiec oraz uczestniczyliśmy w zajęciach edukacyjnych w Biebrzańskim Parku Narodowym. Wycieczka zakończyła się pieczenie kiełbasek przy ognisku.

Rok szkolny 2016/2017
Dzień Matki

Dnia 24 maja odbyła się uroczystość z okazji Dnia Matki. Przygotowaliśmy naszym kochanym mamom wiersze i piosenki oraz własnoręcznie wykonane laurki. To był bardzo miło spędzony czas.

Biblioteka Publiczna

10 maja odwiedziliśmy Bibliotekę Publiczną w Mońkach, gdzie obejrzeliśmy prezentację "Od ziarenka do bochenka".

Rozstrzygnięcie konkursu

Zuzia O. zajęła III miejsce w etapie wojewódzkim w VI Ogólnopolskim Konkursie Plastycznym dla Dzieci "Bezpiecznie na wsi - niebezpieczne atrakcje w wakacje". Gratulujemy!!!

Konkurs recytatorski

Dnia 25 kwietnia odbył się Szkolny Konkurs Recytatorski "Baje, bajki, bajeczki". W kategorii klas drugich Diana D. zdobyła I miejsce, Zuzia O. II, a Ania otrzymała wyróżnienie. Gratulujemy!!!

Apel z okazji Dnia Ziemi

22 kwietnia przygotowaliśmy przedstawienie z okazji Dnia Ziemi.

Lekcja biblioteczna

18 kwietnia odwiedziliśmy Bibliotekę Publiczną. Podczas zajęć poznaliśmy wiele ciekawostek o życiu motyli oraz wspaniale się bawiliśmy.

Wojewódzki Przegląd Zdobnictwa Obrzędowego

W Wojewódzkim Przeglądzie Zdobnictwa Obrzędowego Cyklu Wiosennego i Świąt Wielkanocnych Ania i Dominika otrzymały nagrody za piękne pisanki. Gratulujemy!!!

Wycieczka do Białegostoku

16 marca obejrzeliśmy znakomite przedstawienie "Baśnie polskie", a następnie zwiedziliśmy Muzeum Przyrodnicze w Białymstoku.

Lekcja biblioteczna

15 marca udaliśmy się do Biblioteki Publicznej, gdzie obejrzeliśmy prezentację na temat życia i twórczości H. Ch. Andersena.

Konkurs plastyczny

W powiatowym konkursie plastycznym "Duszki, stworki i potworki" Staś otrzymał wyróżnienie. Gratulujemy!!!

Wycieczka do Białegostoku

20 stycznia 2016 r. byliśmy w Fikolandzie, gdzie wesoło się bawiliśmy oraz obserwowaliśmy doświadczenia z fizyki i chemii.

Andrzejki

27 listopada bawiliśmy się podczas andrzejek. Nie zabrakło wróżb i wesołej zabawy.

Rozstrzygnięcie konkursu

W szkolnym konkursie plastyczno- technicznym "Jabłuszko tam i tu", poetyckim "Wiem co to zdrowie" oraz w konkursie na ciasto z jabłkami nagrody i wyróżnienia otrzymali:Zuzia O.,Diana D., Otylka, Zuzia W., Diana C., Szymon R., Klaudia, Ola, OLiwka i Ania. Gratulujemy!

"Światowy Dzień Pluszowego Misia"

25 listopada przynieśliśmy do szkoły nasze ulubione pluszaki, a także obejrzeliśmy przedstawienie w wykonaniu kółka teatralnego "Marzenie".

"Śniadanie daje moc"

6 listopada przystąpiliśmy do akcji "Śniadanie daje moc". Wspólnie, ze smakiem zjedliśmy drugie śniadanie.

Wycieczka do Nadleśnictwa Knyszyn w Mońkach

Dnia 23 października odwiedziliśmy Nadleśnictwo, gdzie obejrzeliśmy "Film w dechę o drewnie", z którego dowiedzieliśmy się w jak różnorodny sposób wykorzystuje się drewno. To był bardzo ciekawy, interesujący film.

Podsumowanie konkursu plastycznego

15 października w Domu Kultury w Mońkach odbyło się podsumowanie konkursu "Bezpieczna wieś widziana oczami dzieci i młodzieży". Julka zdobyła nagrodę, a Diana C. wyróżnienie. Gratulujemy!!!

Wizyta w Banku PKO w Mońkach

9 października udaliśmy się do banku, aby dowiedzieć się jak zostać członkiem SKO. Pani Dyrektor wszystko nam dokładnie wyjaśniła. Na zakończenie spotkania otrzymaliśmy balony z logo PKO.

Wycieczka do parku

8 października spotkaliśmy się z pracownikiem Nadleśnictwa Knyszyn z siedzibą w Mońkach i wyruszyliśmy do parku, gdzie w formie wspaniałej zabawy rozpoznawaliśmy gatunki drzew oraz poszczególne warstwy lasu.

Rok szkolny 2015/2016
Dzień Rodziny

10 czerwca odbył się w naszej klasie "Dzień Rodziny". Przybyły wszystkie mamy i również tatusiowie. Dzieci przygotowały laurki, wiersze i piosenki, a rodzice wspaniały poczęstunek. Było bardzo miło.

Szkolny Konkurs Recytatorski

W konkursie recytatorskim "Baje, bajki, bajeczki" Zuzia O. zajęła I miejsce w kategorii klas pierwszych, Diana D. i Otylia II miejsce, a Ania i Hubert M. otrzymali wyróżnienia. Gratulujemy!

Żywa lekcja historii

19 lutego uczestniczyliśmy w żywej lekcji historii pt. "Na zbójnickiej ścieżce"

Wycieczka do Białegostoku

18 lutego wesoło bawiliśmy się w Fikolandzie oraz obserwowaliśmy eksperymenty z fizyki i chemii.

Zabawa karnawałowa

20 stycznia świetnie bawiliśmy się podczas zabawy karnawałowej. Niektórzy z nas przebrali się za postacie z bajek.

Wycieczka

12 czerwca byliśmy w Parku Jurajskim w Jurowcach, który najpierw zwiedziliśmy, potem korzystaliśmy z różnych atrakcji i piekliśmy kiełbaski przy ognisku. Potem udaliśmy się do Muzeum Wsi, gdzie mogliśmy obejrzeć ptaki drapieżne i piekliśmy podpłomyki.

Wyjazd do Białegostoku

5 grudnia wyjeżdżaliśmy do kina na film "Siedmiu krasnoludków ratuje Śpiącą Królewnę ". Film bardzo nam się podobał.

"Andrzejki"

27 listopada 2014r. bawiliśmy się podczas zabawy "andrzejkowej". Był słodki poczęstunek, oczywiście wróżby i tańce.

Lekcja biblioteczna

20 listopada wybraliśmy się do Biblioteki Publicznej na lekcję biblioteczną, gdzie omawialiśmy książkę Janiny Porazińskiej "Dwie Dorotki".

14 listopada udaliśmy się do Biblioteki Publicznej, gdzie obejrzeliśmy prezentację "W domu naszych dziadków i pradziadków".

Ślubowanie

Dnia 13 listopada odbyło się uroczyste ślubowanie uczniów klas pierwszych. Zostaliśmy przyjęci do braci uczniowskiej.

Konkursy

W szkolnym konkursie plastycznym "Wspomnienia z wakacji" nagrody otrzymały: Ania i Zuzia O., a wyróżnienia Julka i Otylia. Natomiast w konkursie "Jesienne cudaki" zostali nagrodzeni: Dominika, Julka, Ania, Oliwia, Zuzia O. i Szymon K. Wyróżnienie otrzymał Szymon L. Gratulujemy!!!

Spotkanie z Filharmonią Podlaską

16.10.2014 r. uczestniczyliśmy w lekcji muzycznej pt."Kiedy powietrze gra."

Przedstawienie w Domu Kultury

26.09.2014 r. obejrzeliśmy przedstawienie w wykonaniu krakowskich aktorów pt. "Kozucha Kłamczucha"

Wycieczka do Straży Pożarnej

15.09.2014 r. wybraliśmy się do Straży Pożarnej, gdzie mogliśmy obejrzeć sprzęt strażacki oraz zapoznać się z trudną i niebezpieczną pracą strażaków.

Spotkanie z funkcjonariuszami policji

Dnia 04.09 odbyło się spotkanie z policjantami, podczas którego uczniowie przypomnieli sobie, jak bezpiecznie poruszać się po drogach.

[ Cookies - info ]Oprogramowanie CMS: DragoN-NogarD © ( www: http://nogard.pl )